İş iletişiminizin% 90'ını yapmak için e-postaları ve telefon görüşmelerini kullanabilirsiniz, ancak bazen, başlıklı kağıda bir mektup tek uygun ortamdır.
Belki resmi bir randevu mektubu veya yeni bir tedarikçiyle yazılı bir anlaşmadır. Belki bir çalışan bonusunu onaylamak için yazıyorsunuz . Ya da belki şirket başlıklı bir kağıt üzerinde bir beyan, referans veya başka bir resmi belge sağlamanız istenmiştir.
Antetli kağıdınızın kullanım durumu ne olursa olsun, mesajınızı e-posta gibi günlük bir kanaldan daha yüksek bir seviyeye çıkaracağına ve markanıza layık bir şey yapmak için biraz zaman ve çaba harcamaya değer olduğuna şüphe yok.
İşte, yıllarca kullanmaktan mutluluk duyacağınız bir antetli kağıt geliştirmenin yedi adımı.
Antetli kağıdınız hangi bilgileri içermelidir? Kimliğinizi netleştirmek için yeterli bilgiye ihtiyacınız var, ancak sayfanın dağınık görünmesine neden olacak kadar fazla değil.
Bazı bölgelerde, antetli kağıtlarda nelerin yazılması gerektiğine dair yasal gereklilikler vardır. Örneğin , Birleşik Krallık'ta kayıtlı ofis adresini, şirket numarasını ve ülkenin hangi bölümünde faaliyet gösterdiğinizi eklemeniz gerekir, oysa ABD'de böyle bir gereklilik yoktur. Dünyanın sizin bölgenizde herhangi bir asgari standart olup olmadığını kontrol etmeye değer. Ne kadar spesifik olmanız gerektiğini de düşünmeye değer. Örneğin, birden fazla işletme konumu tasarımı kullanacak mı? Ya da yakın gelecekte ofisleri taşıma şansınız var mı?
Öyleyse, tasarımın bir parçası olarak merkez ofis adresinizi dahil etmek en iyi hareket tarzı olmayabilir. Benzer şekilde, e-posta adreslerinin ve web sitelerinin yalnızca antetli kağıdın her kullanım durumunda geçerli olacaklarını ve bir süre daha geçerli olacağını biliyorsanız dahil edilmesi gerekir. 'Gibi genel bir şirket e-posta adresini kullanarak düşünün info@kartvizit.com.tr' veya ' adres gelecekte kırtasiye kullanan olursa olsun çalışacak, böylece'.
Düşünmek: